Tevredenheidsonderzoek

Odion Tevredenheidsonderzoek ontwerpt uw onderzoek, voert het voor u uit en zorgt dat de resultaten aanzetten tot actie. Wij meten onder andere:

  • Klanttevredenheid
  • Naamsbekendheid en Imago
  • Medewerker tevredenheid
  • Tevredenheid met Account Management
  • Website tevredenheid
Odion biedt tevens de mogelijkheid om tevredenheidsonderzoek in te zetten voor direct klantenmanagement. De klant krijgt dan de keuze om de vragenlijst al dan niet anoniem in te sturen. Uit recente onderzoeken blijkt dat respondenten anonimiteit in onderzoek met name belangrijk vinden als zij zelf ongestoord de vragenlijst kunnen invullen, zonder dat zij direct iemand in de organisatie hun mening moeten geven. Klanten willen vaak juist gehoord worden en hier terugkoppeling op krijgen. Door de mogelijkheid de onderzoeksgegevens aan een concrete klant te koppelen, kan ontevredenheid bij cruciale klanten direct worden gedetecteerd en kan hier actie op worden ondernomen.

Reacties zijn gesloten.